he
צרו קשר
דירות בחול להשקעה

ישראלים משקיעים במגוון נכסי נדל"ן ורבים מעדיפים לרכוש דירות מניבות במדינות זרות. רכישת דירות בחול להשקעה מחייבת בדיקות רבות, ובמקרים רבים, גם קבלת ייעוץ, תמיכה טכנית והצעות מיזמים המכירים שווקים זרים. חברת REXPERT היא אחת כזאת ופועלת זמן רב בתחום של השקעות נדלן בחול. בין היתר, היא משווקת בגיאורגיה דירות  מגוונות בבנייני בתי מלון של רשתות בינלאומיות. מדובר על דירות במחירים אטרקטיביים אשר מסוגלות להניב תשואה שנתית נהדרת. בטומי שבגאורגיה הינה עיר קיט שיש בה בתי קזינו רבים. היא מכונה "לאס ווגאס של הים השחור" ומגיעים אליה תיירים ואנשי עסקים רבים.

 

כל משקיע יכול לרכוש בעיר דירות בגודל של מ 35 מ"ר ועד ליחידות גדולות מאוד. כל הדירות הן ברמת גימור גבוהה. ניתן להשיג דירה במחיר סופי  של $35000. החברה חוברת לברנד משותף עם בתי המלון לצורך ניהול השכרת ותחזוקת הדירות. השיטה היא להשכרה לפרקי זמן קצרים לתיירים, לאנשי עסקים ולשוכרים איכותיים נוספים ומביאה לתשואה  שנתית גבוהה שבין 12% עד 15%. אם מוסיפים לכך את העובדה שערך הנכסים עשוי לעלות בגלל התנופה הכלכלית של העיר, הרי שאטרקטיביות ההשקעה אך עולה.

היתרונות לא מסתיימים בכך. הרוכשים מקבלים ליווי שוטף של מומחי החברה ושל עורכי דין ישראליים. כל רוכש יקבל את מלוא האינפורמציה סביב העסקה המתגבשת ומידע לגבי מבחר הדירות הקיים. ניתנת להם האפשרות לצפות בהן באמצעות האינטרנט כבר בארץ ו/או להגיע ולהתרשם מהן מקרוב בבטומי עצמה. החברה מטפלת בכל הנושאים הבירוקראטיים שמסביב ועורכי הדין דואגים לבדיקות טכניות, להסכם מסודר, לרישום בעלויות, וכיוצא בזה. כך שמבחינת הרוכש הישראלי כל התהליך הרכישה וניהול הנכסים לאחריו עובר בצורה מקצועית וחלקה. הרכישה יכולה להתבצע באמצעי תשלום מגוונים כולל בביטקווין.

מתעניינים לגבי השקעות נדל"ן במזרח אירופה?
צרו איתנו קשר!

התקשרו עכשיו: 074-769-0987

או השאירו פרטיכם בטופס:






    דילוג לתוכן
    074-769-0987
    הכירו את העיר - למה בטומי?