he
צרו קשר
מיסוי הכנסות שכירות מחו"ל

ישראלים רבים משקיעים בנכסים בחו"ל וזוכים לתשואות שנתיות טובות. הם חייבים בתשלום מס עליהם. מיסוי הכנסות שכירות מחו"ל נקבע על פי חוקים המוכתבים על ידי מס הכנסה, ובמקרים רבים, מתחשבים בפרמטרים רבים כולל הסכמי כפל מס, הוצאות על הנכסים ועוד. ניתן לקבל ייעוץ על כך מיועצי מס ורואי חשבון המתמחים בנושא. השקעות רבות נעשות בגיאורגיה בכלל, ובעיר ביטומי בפרט שהיא אחת הגדולות והמעניינות שבה. חברת REXPERT מתמחה בהשקעות בנדל"ן במדינה זאת.

 

החברה משווקת דירות מגוונות המצויות  בבנייני בתי מלון של רשתות בינלאומיות. היא חוברת לרשתות הללו לברנד משותף המספק שירות ניהול השכרות ותחזוקה מקצועיים. ניתן לרכוש דירות ברמת גימור גבוהה בגדלים של החל מ 35 מ"ר ועד לדירות גדולות בהרבה. לדוגמא: ניתן להשיג דירה במחיר מרבי של $35000. התשואה השנתית על דירות אלו יכולה להיות בין 12% ל15% בגלל שיטת הפעילות. הן מושכרות לטווחי זמן קצרים, ובעיקר, לתיירים, לאנשי עסקים ולשוכרים נוספים. כל ניהול ההזמנות והתחזוקה נעשים על ידי בתי המלון. בטומי עצמה היא עיר קיט ויש בה בתי קזינו רבים. היא מכונה "לאס ווגאס של הים השחור" ומושכת אליה אנשי עסקים ותיירים רבים. ערך הדירות עשוי לעלות  לאורך זמן בעקבות הפיתוח הכלכלי בעיר, וזוהי סיבה נהדרת נוספת להשקעה בהן.

תהליך הרכישה נוח ומסודר ומלווה במומחי החברה ועורכי דין ישראליים המספקים ייעוץ משפטי, שירותי עריכת הסכם, רישום בעלויות וכדומה. הניהול השוטף של הדירות לאחר הרכישה אינו מוטל על כתפי הרוכש ונעשה במקצועיות, כך שחסמים פסיכולוגיים וטכניים נוספים מוסרים ומאפשרים לרוכשים שקט נפשי. ניתן לראות את הדירות באינטרנט ולהגיע לבטומי ולהתרשם מהן מקרוב. ניתן לשלם במגוון אמצעי תשלום כולל ביטקווין.

מתעניינים לגבי השקעות נדל"ן במזרח אירופה?
צרו איתנו קשר!

התקשרו עכשיו: 074-769-0987

או השאירו פרטיכם בטופס:






    דילוג לתוכן
    074-769-0987
    הכירו את העיר - למה בטומי?